ماه میشوم برای تو !
 
پریشانی های یک دیوانه ی عصیانگر
***ای کاش من نیز خواب بودم حتی به قیمت دیدن کابوس***
 
 

  گاهی دلم میخواد ماه باشم ، 

              گاهی درلم میخواهد بدرخشم 

                         بدرخشم توی هرشبی که اون اسمون نگاه میکنه

                                   میدونم ، ماه فقط از دور زیباست 

                                                                              اما

    اون ماه میخواد ، اون عاشق ماه هاست 

                                          خدایا ، روح زیبایم را به بهای جسمی زیبا میفروشم

            خدایا ...

                    اگر گران تر است 

                                 این اخرین ته مانده غرورم رو هم بگیر

                                                            می دانم دیووانگی است 

                                                                                   خوب من دیووانه ام 

                                         



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:, :: 12:24 :: توسط : دیوانه ی عصیانگر

درباره وبلاگ
عصیان می کنم به جبران خاموشی پدرانم هذیان می گویم به تاوان استدلال های پوسیده پدرانم و قربانی می کنم به ازای بوسه ای از خدایم .
نويسندگان

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 99
بازدید دیروز : 22
بازدید هفته : 187
بازدید ماه : 187
بازدید کل : 68165
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 119
تعداد آنلاین : 1


"عصیان می کنم به جبران خاموشی پدرانم.هذیات می گویم به تاوان استدلال های پوسیده ی پدرانم وقربانی می کنم به ازای بوسه ای از خدایم."
 
 
 
Parvin Moghri

Create Your Badge